ناپ کامرس

فروشگاه ساز ناپ کامرس فارسی

فروشگاه ساز ناپ کامرس فارسی

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ناپ کامرس یک پلتفرم یکپارچه قابل اعتماد برای راه اندازی موفق فروش اینترنتی به همراه ماژول ها و قابلیت های یک فروشگاه آنلاین حرفه ای

با استفاده از الگوی Woocommerce یک فروشگاه اینترنتی ایجاد کنید

تجارت دیگر فقط محدود به مغازه ها یا مراکز فروش مستقر در زمین نمی شود، بلکه رایج ترین آن روزها همان چیزی است که به تجارت الکترونیکی معروف است و در اینجا شما باید از طریق واقعیت مجازی یک مرکز فروش از نوع دیگر تهیه کنید، و از آن مردم خرید از طریق این سایت، نه تنها برای محصولات ملموس و کالاهای مصرفی، بلکه همچنین برای خرید یک برنامه آنلاین خاص یا بارگیری کتاب های الکترونیکی، و اگر شما اولین قدم های خود را برای ایجاد یک وردپرس الکترونیکی بر می دارید فروشگاه را با استفاده از الگوی Woocommerce دنبال کنید، می توانید موضوع امروز ما را که در آن ما نحوه کار فروشگاه وردپرس و تمام مراحل شروع ایجاد یک فروشگاه خالی، از جمله افزودن محصولات به قفسه های خالی، تقسیم صفحات، تعریف روش های پرداخت و سایر موارد مهم را معرفی کنید، دنبال کنید. عناصر موفقیت هر فروشگاه آنلاین حرفه ای است.

فروشگاه الکترونیکی وردپرس ایجاد کنید

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای رایگان است که به شما امکان می دهد یک وب سایت ایجاد کنید ، چه شخصی باشد چه تجاری ، و نیازی به تجربه قبلی در برخورد با وردپرس ندارید ، بلکه افراد کم تجربه می توانند با آن مقابله کنند ، به ویژه اگر از محتوایی که ما در صفحات سایت خود ارائه می دهیم ، و در مورد وردپرس با جزئیات توضیح می دهد

می خواهید قالب وردپرس خود را به یک فروشگاه آنلاین تبدیل کنید ، انجام این کار با پلاگین WooCommerce آسان است که بهترین راه برای تبدیل سایت وردپرس به یک فروشگاه تجارت الکترونیکی کاملاً کاربردی است.

    یکی از مزایای آن رایگان و متن باز بودن آن است، مانند وردپرس که محبوب ترین افزونه تجارت الکترونیکی برای وردپرس است.
    در کمتر از یک ساعت می توانید آن را تنظیم و پیکربندی کنید و یک وب سایت حرفه ای وردپرس خواهید داشت.
    یادگیری و استفاده حتی برای مبتدیان آسان است.
    با هر طرح یا موضوعی که در حال حاضر در سایت خود دارید کار می کند.
    نیازی به تغییر طراحی سایت شما نیست ، آن مستقیماً روی آن کار می کند

با یک فروشگاه آنلاین وردپرس چه چیزی می توانید بفروشید

فروشگاه وردپرس با فروشگاه های معمولی متفاوت است ، به این دلیل که می توانید تمام خدمات و محصولات را برای فروش قرار دهید ، چه آنها محصولات فیزیکی و چه غیر طبیعی باشند ، یا این یک محصول و نرم افزار دیجیتال است که برای یک هدف خاص طراحی شده است.

     محصولات دیجیتال (به عنوان مثال نرم افزار ، بارگیری ، کتاب الکترونیکی).
     محصولات فیزیکی
     خدمات رزرو (به عنوان مثال برای قرار ملاقات ، یا هر چیز دیگری که می تواند مانند رزرو پرواز و هتل رزرو کند) و سایر خدمات.
     محصولات دیگران ، به عنوان یک شرکت وابسته که ابزارها و محصولات خاصی را تولید می کند و شما محصولات آنها را از طریق وب سایت خود به بازار عرضه می کنید.

نحوه ایجاد فروشگاه وردپرس با استفاده از پلاگین Woocommerce

در اینجا ساده ترین راه های ایجاد یک وب سایت وردپرس را پیدا می کنید تا در اسرع وقت صاحب فروشگاه خود شوید ، شروع به استفاده از آن کرده و محصولات را از طریق آن بفروشید و بدین ترتیب بازدهی خوبی کسب کنید.
مرحله اول: خرید دامنه و هاست

در مورد میزبانی، این فضای ذخیره سازی است که شما ذخیره می کنید و در آن تمام فایلهای فروشگاه خود را از جمله فایل های HTML و همه اسناد و رسانه ها در آن بارگذاری می کنید ، هر سایت شامل تصاویر ، فیلم ها ، کلیپ های صوتی ، متن است ، همه این پرونده ها هستند ذخیره شده در سرورهای شرکتی که ایجاد کرده اید با خرید یک میزبان شرکت وابسته ، پس از بارگذاری این پرونده ها در هاست ، وب سایت شما در هر ساعت از 24 ساعت شبانه روز قابل مشاهده و در دسترس همه بازدید کنندگان خواهد بود.

از بین شرکتهای میزبان آنچه را که فضای ذخیره سازی زیادی با قیمت مناسب شما فراهم می کند ، انتخاب کنید که به شما امنیت و عملکرد خوبی نیز می دهد و براساس تجربیات بسیاری در زمینه ایجاد وب سایت و انتخاب بهترین هاستینگ ، مشخص شد که Bluehost جایگاه بزرگی در بین مشتریان کسب کرده است و شما می توانید میزبانی Bluehost را خریداری کنید و 12 ماه اشتراک ، 24 ماه ، 36 ماه اشتراک داشته باشید و کوپن های تخفیفی نیز وجود دارد که شرکت در حال حاضر آنها را ارائه می دهد ، سعی کنید از آنها استفاده کنید .

یک نام دامنه انتخاب کنید، ترجیحاً شامل چند حرف باشد و دامنه سایت را بیان کند و بدانید که دسترسی به این نام دامنه آسان است ، گویا آدرس خانه خود را به دوستان یا آشنایان خود ذکر می کنید تا به راحتی به شما برسند ، بهتر است همان نام موجودی تجاری باشد که مالک آن هستید اگر قبلاً این نهاد را در زمین داشته اید.

اکنون که نام دامنه فروشگاه آنلاین خود را در اختیار دارید و هزینه اشتراک میزبانی را نیز پرداخت کرده اید ، اکنون آماده برنامه ریزی خوب و نمایش مناسب و جذاب سایت خود هستید.
مرحله 2: وردپرس رایگان را نصب کنید

این مرحله برای شما واقعاً آغاز ماجراجویی است ، اگر شما با نحوه نصب تم وردپرس روی میزبانی که رزرو کرده اید آشنایی کافی ندارید ، کوچکترین مشکلی پیش روی شما نیست ، بسیار آسان است.

در هر صورت آسان است، حتی اگر مبتدی باشید ، فقط از طریق میزبانی به cpanle بروید و نصب وردپرس را انتخاب کنید ، همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است:

روی نماد نصب کلیک کنید ، دستورالعمل های گام به گام را دنبال کنید و نگران نباشید ، این کار بسیار آسان است.

اکنون یک وب سایت وردپرس خالی دارید و می خواهید آن را به عنوان یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید تا از این طریق درآمد کسب کنید.

به نام دامنه اصلی خود بروید (به عنوان مثال YOURSTORE.com).

با رفتن به این مسیر YOURSTORE.com/wp-admin می توانید وارد صفحه کنترل سایت شوید

اکنون زمان آن است که سایت وردپرس خود را با افزونه WooCommerce به یک فروشگاه آنلاین کاملاً کاربردی تبدیل کنید.

شاید برایتان جالب باشد: چگونه وب سایت خود را با برخی نکات طلایی به فروشگاه آنلاین در وردپرس تبدیل کنیم
مرحله سوم: افزونه WooCommerce را نصب کنید

برای نصب این افزونه رایگان و تبدیل سایت خود به یک فروشگاه آنلاین آماده ، فقط باید به صفحه کنترل نصب برنامه های افزودنی بروید ، سپس جدید اضافه کنید و برای اینکه زیاد به دنبال پسوند موردنظر نباشید، می توانید در قسمت جستجو Woocommerce را تایپ کنید.

برنامه افزودنی به عنوان اولین نتیجه جستجو در شما ظاهر می شود ، برای نصب برنامه افزودنی روی دکمه کلیک کنید و متوجه می شوید که متن روی دکمه به کلمه فعال تغییر کرده است و اکنون لحظه کلیک مشخص است، و بنابراین در عرض چند دقیقه پسوند را نصب خواهید کرد.

اکنون وارد صفحه تنظیمات Woocommerce می شوید که به شما امکان می دهد انتخاب تنظیمات مورد نظر خود را شروع کنید ، فقط بر روی شروع کلیک کنید.


ایجاد فروشگاه الکترونیکی وردپرس و ایجاد صفحات آن

فروشگاه های آنلاین مانند وب سایت های دیگری نیستند که در تجارت تخصصی نداشته باشند ، بنابراین بخش های خاصی وجود دارد که باید در هر فروشگاه وردپرس یا فروشگاه های دیگر که در سیستم عامل های دیگر ایجاد می شوند وجود داشته باشد.

در میان این صفحات:

    خرید: مکانی است که محصولات در آن نمایش داده می شوند و البته این صفحه خود به بخشهایی تقسیم شده است که هر کدام بر اساس دسته بندی و طبقه بندی خود شامل محصولات می شوند.
    سبد خرید: ابزاری است که می توانید آنچه مشتری انتخاب کرده و می خواهد بخرد اضافه کنید و در عین حال می تواند از قیمت آن و زمان ورود آن آگاه شود.
    روش های پرداخت (پرداخت): برای انتخاب روش حمل و نقل و همچنین روش پرداخت است.
    حساب من: این صفحه شخصی مشتریان از طریق فروشگاه آنلاین شما است.

تمام این صفحات هیچ تلاشی برای ایجاد شما نمی کنند ، بلکه با افزودن Woocommerce به طور خودکار ایجاد می شوند ، تنها کاری که شما باید انجام دهید فشار دادن دکمه follow است و صفحات تقسیم می شوند.
تنظیمات محلی Store را نصب کنید

اکنون وقت آن است که منطقه فروشگاه اینترنتی خود را معرفی کنید ، از جمله ارز مورد استفاده برای معامله با فروشگاه، پس از انتخاب این اطلاعات بر روی گزینه Continue کلیک کنید.


مالیات فروش

هنگام ایجاد فروشگاه آنلاین وردپرس با پلاگین Woocommerce که به شما در تعیین مالیات بسته به مکان فروشگاه خود کمک می کند ، این مورد هرگز قابل چشم پوشی نیست ، اکنون انتخاب کنید آیا می خواهید محصولات را به مشتریان تحویل دهید یا خیر.

اگر قرار است خودتان مالیات فروش را بگیرید ، فقط جعبه مالیات اصلی را علامت بزنید ، پس از انجام این کار ، مجموعه جدیدی از جعبه ها ظاهر می شود تا به شما اطلاع دهد چه اتفاقی می افتد.

بسته به محلی که سایت شما دارد ، نگران ایجاد تغییر در ارزش مالیات بر روی محصولات نباشید ، اگرچه WooCommerce تنظیمات مالیاتی را از قبل برای شما پر می کند ، اما می توانید دوباره روی آنها تعدیل کنید.
روش های پرداخت را انتخاب کنید

تا زمانی که یک فروشگاه آنلاین وردپرس راه اندازی می کنید ، باید روش های پرداخت موجود از طریق سایت را مشخص کنید ، از جمله:

دو مورد از محبوب ترین گزینه های پرداخت PayPal و Stripe هستند. توصیه می شود سایت خود را با هر دو ترکیب کنید ، فقط روی کادرهای مربوطه کلیک کنید.

همچنین می توانید روش های پرداخت دیگری را انتخاب کنید که منطقی باشد و با اکثر مشتریان سازگار باشد ، اما گزینه های بیشتر بعداً در پانل تنظیمات WooCommerce در دسترس هستند.

توجه: برای فعال کردن درگاه پرداخت ، باید در PayPal یا Stripe به طور جداگانه ثبت نام کنید ، تنظیمات در WooCommerce فقط برای ادغام حساب های PayPal و Stripe موجود با فروشگاه آنلاین جدید شما است.

پس از اتمام فقط روی ادامه کلیک کنید.

مرحله بعدی فقط یک صفحه تأیید است که همه چیز خوب است.

بنابراین در اینجا هستید ، شما یک فروشگاه آنلاین وردپرس خالی را با استفاده از ووکامرس ایجاد کرده اید و تنها کاری که باید انجام دهید این است که محصولات را در مکان های مربوط به خود در فروشگاه قرار دهید.
مرحله چهارم: محصولات یا خدمات خود را اضافه کنید

هر آنچه را که می خواهید از طریق فروشگاه آنلاین وردپرس بفروشید ، اکنون قرار است آن را بارگذاری کرده و از طریق فروشگاه انتخاب کنید ، با مراحل زیر:

از طریق فروشگاه به صفحه کنترل بروید، سپس محصولات را کلیک کنید ، روی افزودن محصول کلیک کنید ، اکنون صفحه ویرایش وردپرس را مشاهده خواهید کرد ، نام محصول را در فضای در نظر گرفته شده برای آن بنویسید.

2- توضیحات مفصلی از محصول را به دلخواه خود اضافه کنید ، و در صورت تمایل می توانید یک فیلم اضافه کنید و همچنین قرار دادن برخی تصاویر با کیفیت بالا را فراموش نکنید.

3- داده های محصول را ذکر کنید: اینجا جایی است که شما نوع کالایی را که اضافه می کنید مشخص می کنید و اینکه این یک محصول فیزیکی ، قابل بارگیری یا مجازی است (خدمات نیز محصولات مجازی هستند) ، به عنوان بخشی از این بخش ، می توانید زبانه های مختلف محصول نیز داشته باشید همانطور که از تصویر بالا مشخص است:

    جایی که می توانید قیمت و مالیات را تعیین کنید عمومی است.
    برای مدیریت سطح موجودی خود توسط موجودی.
    این مقدار حمل و نقل ، وزن و ابعاد محصول را مشخص می کند.
    پیشنهادی برای سایر محصولات نزدیک به همین دسته ، که برخی از مشتریان قبلاً از محصولات Linked خریداری کرده اند.
    قرار دادن ویژگی های محصول در صورت متفاوت بودن از اندازه و رنگ ، می تواند ویژگی ها را مشخص کند.
    و در آخر برخی تنظیمات اضافی را می توانید Advanced انجام دهید.

4- افزودن یک توضیح کوتاه: می توانید یک توضیح کوتاه در زیر محصول قرار دهید ، که در صفحه محصول نمایش داده می شود.
5- افزودن دسته بندی محصولات: در اینجا همه محصولات از این دسته و طبقه بندی دسته بندی می شوند ، گویی که در حال ساخت بخشی برای بازی های کودکان یا بخشی از برنامه های الکترونیکی و سایر بخشهایی هستید که در فروشگاه های الکترونیکی پیدا می کنید ، هر کدام مطابق با تخصص آن
6- برچسب های محصول: روشی است که به شما امکان می دهد پایگاه داده محصولات خود را به صورت مناسب در فروشگاه سازماندهی کنید.
7- افزودن تصاویر محصول: این تصویر اصلی است که همراه با محصول ترجیحاً با کیفیت بالا ظاهر می شود.
8- گالری محصولات: این مکان جایی است که شما محصولات دیگر را با تصاویر خاص خود قرار می دهید ، که مشتریان را به ورود جذب می کند و آنها را برای خرید شناسایی می کند.

وقتی صفحه کنترل woocommerce را برای اولین بار مشاهده می کنید ، این کار را برای شما بسیار آسان می کند و شما را در مورد هدف هر قسمت از صفحه راهنمایی می کند.

woocommerce نکات ابزار محصول را اضافه کنید

بعد از اینکه تمام مراحل قبلی را برای افزودن محصولات انجام دادید ، و بعد از قرار دادن توضیحات دقیق ، تصاویر و توضیحات کوتاه و همه آنچه قبلاً توضیح داده شد ، فقط باید دکمه انتشار را فشار دهید و بنابراین اضافه کردید تمام محصولات مورد نظر شما ، و صفحه محصولات را مشاهده خواهید کرد که در جلوی خود ظاهر می شوند:

به این ترتیب که ما ایجاد فروشگاه آنلاین وردپرس را به پایان رسانده ایم و اطمینان حاصل کرده ایم که صفحات مرتب شده اند و مشتری آنها را می بیند ، و قبل از انتخاب نام فروشگاهی که ظاهر می شود ، این مرحله باید تمام شود و همه محصولات اضافه شوند. آنلاین ، برای اطمینان از اینکه همه چیز خوب شده است ، و اجازه دهید بقیه مراحل را با مراحل ما کامل کنیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۲۰
مریم رحیمی

نظرات  (۱)

۲۰ تیر ۰۰ ، ۲۳:۲۷ پادکست طلوع بینهایت

پادکست طلوع بی‌نهایت را می‌توانید از طریق پلتفرم زیر گوش کنید
👇


https://enama.ir/Tolouebinahayat

جهت کمک مالی به پادکست ما به لینک زیر مراجعه کنید 
https://www.payping.ir/d/SeUA

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی