ناپ کامرس

فروشگاه ساز ناپ کامرس فارسی

فروشگاه ساز ناپ کامرس فارسی

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ناپ کامرس یک پلتفرم یکپارچه قابل اعتماد برای راه اندازی موفق فروش اینترنتی به همراه ماژول ها و قابلیت های یک فروشگاه آنلاین حرفه ای

روش های موثر برای جلب مشتری و افزایش فروش

شنبه, ۱۹ تیر ۱۴۰۰، ۱۰:۵۳ ب.ظ

افزایش فروش و به دست آوردن مشتری جدید از دغدغه های امروز شرکت های نوظهور است و بزرگترین موضوعی است که آنها پس از ارائه خدمات یا محصولی که با آن رقابت می کنند ، را اشغال می کنند و حتی اگر مزایا و ارزش اضافی را فراهم کنند که در دسترس رقبا نیست ، آنها از سد کمبود مشارکت در انتخابات و یا شاید فقدان آن شوکه شده اند.

وب و حضور در آن از حضور فیزیکی ارزان تر و موثرتر است ، بنابراین حتی اگر خدمات یا محصولات ملموسی را در بازار محلی ارائه می دهید ، هرگز از آنچه وب به شما اضافه می کند غافل شوید.

و در این مقاله ، ما در مورد روش ها و مکانیسم های موثری صحبت خواهیم کرد که می توانید از طریق آنها فروش بیاورید و به مرور زمان مشتریان زیادی را در زمینه خود جذب کنید.

اطلاعیه مطبوعاتی و ارسال نامه به وب سایت های دیگر در مورد خدمات خود

هنگام راه اندازی سرویس یا پروژه جدید خود ، عاقلانه است که به دنبال برقراری ارتباط با سایتهایی باشید که اخبار مربوط به حوزه شما را ارائه می دهند و برای آنها یک خبرنامه مطبوعاتی در مورد اهمیت آنچه شما ارائه می دهید ، ارسال می کنید.

برخی از این سایت ها در مورد شما به صورت رایگان می نویسند و برخی دیگر ممکن است از شما پول بخواهند تا در مورد شما بنویسند و این یک امر بسیار عادی است که در وب خارجی زیاد اتفاق می افتد.

 

    وبلاگ خدمات شما ضروری است

من در مقاله قبلی با عنوان "چرا باید یک وبلاگ برای سایت خدمات خود ایجاد کنید؟" بر این مرحله مهم تأکید کرده بودم. و چگونه می توانید این کار را انجام دهید؟ " .

پروژه شما ، هرچه باشد ، حتی اگر یک رستوران باشد ، به یک وبلاگ با یک ویرایشگر تخصصی برای نوشتن مقالات مربوط به آنچه شما ارائه می دهید نیاز دارد تا به نفع بازدید کنندگان باشد و آنها را به مشتریان وفادار تبدیل کند.

 

    بودجه کمپین های تبلیغاتی یک گام به جلو است

قبل از اینکه به دنبال سودآوری و به دست آوردن درآمد باشید ، باید وقت و هزینه خود را برای آن هزینه کنید ، این همان اتفاقی است که برای هر پروژه در جهان می افتد ، بنابراین برای تبلیغ آنچه که ارائه می دهید تشویق و انجام کمپین های تبلیغاتی در Facebook و Google AdWords و تمرکز بر هدف گذاری پول خود را بیهوده در هوا هدر ندهید.

 

    سیستم ارجاع یا کارمزد

وب پر است از بسیاری از بازاریابان عرب و خارجی که خواهان کالاها و خدمات برای بازاریابی آنها هستند ، چه با پورسانت خوب و چه با کمیسیون متوسط.

ارائه یک سیستم ارجاع در پروژه شما بسیار مهم است. به عنوان مثال تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که به بازاریاب آزاد 25 درصد سود هر فروش حاصل از طریق آن را بدهید و این روشی است که موسسات و شرکت های بین المللی از آن استفاده می کنند روزها.

 

    بازاریابی در شبکه های اجتماعی

سریعترین و رایگانترین روش برای به دست آوردن مشتری و فروش برای استارت آپ شما بدون شک از طریق شبکه های اجتماعی است و هیچ بحثی در مورد Facebook ، Google Plus یا حتی Pinterest و Twitter وجود ندارد.

شما می توانید با استفاده از ایجاد روابط و صحبت در مورد آنچه که ارائه می دهید ، از صفحات یا گروههای خود که با عناوین مرتبط با حوزه شرکت شما سروکار دارند بهره ببرید.

 

    از سیستم عامل های یوتیوب و ویدئو بهره برداری کنید

ویدیوها امروزه یک روش قدرتمند برای گسترش و جذب فروش و مشتری است. شما فقط باید فیلم های حرفه ای ، آموزشی یا تبلیغاتی را به صورت مستقیم ایجاد کنید و آنها را در YouTube منتشر کنید و با در نظر گرفتن انتشار فیلم در شبکه های اجتماعی ، تنظیم آن توضیحات و جلوگیری از دستکاری کلمات کلیدی. می توانید مقاله قبلی "4 راه ایجاد یک تبلیغ ویدیویی موفق" را مشاهده کنید

 

    اینفوگرافیک ابزاری ویروسی است

درست است که مردم دوست دارند ویدیوها را بیشتر از محتوای نوشته شده به اشتراک بگذارند ، اما اینفوگرافیک به عنوان محتوای جدید در سال های اخیر نیز به یک ابزار بازاریابی موثر تبدیل شده است.

هر از چند گاهی می توانید اینفوگرافیک هایی را منتشر کنید که اطلاعات جالبی در مورد یکی از محصولات شما یا در مورد تاریخچه شرکت شما و شاید در مورد اطلاعات جدید در زمینه شما نشان می دهد و نام سازمان خود را در پایین مطالب قرار دهید.

10 تکنیک و روش افزایش فروش در وب سایت شما

1. مطالب خوب بنویسید

محتوای خوب سود و ارزشی را فراهم می کند که مخاطب آرزو می کند و باعث می شود برند شما یک رقیب قدرتمند در بازار و برابر با سایر مارک ها باشد و منظور ما از محتوای خوب نوعی است که به مشکلات مشتریان شما بپردازد و آنها را برطرف سازد ، نکات و دستورالعمل هایی برای استفاده بهینه از محصولات یا خدمات خود برای دستیابی به حداکثر سود ، و به آنها احساس خوب و وفاداری به برند خود می دهد.

و برای افزایش فروش خود با این شکل از محتوا:

    اطمینان حاصل کنید که مطالبی با کیفیت بالا و با دقت مخاطبان و مشتریان بالقوه خود می نویسید.
    در کنار فروشگاه یا صفحه خدمات خود وبلاگی ایجاد کنید و محتوایی را که مدام به روز می شود و در فواصل منظم اضافه کنید.
    نکاتی را که محتوای شما درباره آنها بحث می کند مستقیماً به خدمات یا محصولی که ارائه می دهید متصل کنید.
    محتوای خود را دوستانه SEO کنید تا مشتریان بیشتری را از صفحات جستجو جذب کنید.
    عنوان ها و زیرعنوان ها را قوی ، رسا و نیازها و خواسته های کاربران را لمس کنید.
    یک دعوت به اقدام یا فراخوان عملی واضح و قدرتمند اضافه کنید که بازدیدکنندگان را به خرید یا اقدامی که شما می خواهید ترغیب کند.
    محتوای خود را در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی و سایر کانال های بازاریابی خود مانند لیست های پستی منتشر کنید.

این تکنیک ها درصورتی که متناسب با ماهیت محصولات یا خدماتی که شما ارائه می دهید و همچنین با استراتژی بازاریابی که در کل اتخاذ شده و به درستی به کار گرفته شوند ، باعث افزایش فروش در سایت شما می شوند.

2. ساخت لیست پستی

لیست های پستی یک کانال ارتباطی دائمی و مستقیم برای شما با مخاطبان و مشتریان و مستقل از الگوریتم های شبکه های اجتماعی و هزینه های تبلیغاتی پرداخت شده است. از طریق پیام های پستی ، اطمینان حاصل خواهید کرد که پیام های بازاریابی شما مستقیماً و با کمترین هزینه و یا بدون هزینه به مخاطب می رسد.

ایجاد لیست های پستی به زمان و تلاش نیاز دارد ، در این شکی نیست ، زیرا شما همیشه باید محتوای ارزشمندی را تولید کنید که مخاطب را متقاعد به عضویت در لیست پستی شما کند و سپس آنها را از طریق محتوای پیام های پستی به وب سایت خود تبدیل کنید ، که به زمان و تلاش نیاز دارد.

با این حال ، بازگشت سرمایه در بازاریابی از طریق ایمیل تقریباً 4 برابر بهتر از بازدهی است که می تواند از طریق سایر روش های بازاریابی از جمله رسانه های اجتماعی و تبلیغات پولی حاصل شود ، که این نوع فعالیت های بازاریابی را حتی اگر به تلاش بیشتری نیاز داشته باشد ارزش آن را دارد.

3. ساخت صفحات فرود جذاب

صفحه فرود یک صفحه مستقل و مستقل است که بازدید کننده از طریق ایمیل ، تبلیغات یا پست رسانه های اجتماعی به آن دسترسی پیدا می کند ، که با هدف اصلی فروش ، امتحان یک سرویس یا محصول یا ثبت نام کاربر ایجاد شده است ، در یک لیست پستی مشترک شوید یا برنامه ای را بارگیری کنید.

امروزه صفحات فرود یکی از مبانی اصلی استراتژی های فروش محسوب می شود ، زیرا این صفحات برای متقاعد کردن کاربران به مشتری و مشتری ساخته شده است و آنها را از طریق یک صفحه فرود که علاوه بر مجموعه عناوینی به وضوح حاوی دعوت نامه برای انجام CTA است ، متقاعد می کند. ، متن و تصاویر نشان دهنده مزایای محصول یا خدمات و آنچه اتفاق خواهد افتاد ، آن کاربر است.

براساس HubSpot ، کمپین های دارای 10 تا 15 صفحه فرود در مقایسه با کمپین های بدون صفحه اصلی 55٪ افزایش فروش دارند و این امر آنها را به یکی از گزینه های موثر برای افزایش فروش سایت شما تبدیل می کند.

4. کلمات کلیدی قوی را هدف قرار دهید

دستیابی به فروش بیشتر عمدتا مربوط به دستیابی به دسته مناسب بازدید کنندگان از سایت است که به کیفیت خدمات یا کالاهایی که ارائه می دهید علاقه نشان می دهند و عامل تعیین کننده در این مورد کلمات کلیدی هستند که نوع بازدیدکنندگان شما را بیشترین بازدید را به شما ارائه می دهند. علاقه مند به آنچه شما ارائه می دهید.

بنابراین ، به محتوای سایت خود کلمات کلیدی قوی مرتبط با زمینه تخصصی خود و خدماتی که ارائه می دهید ، اضافه کنید تا بازدیدکنندگان را از موتورهای جستجو به خدمات خود علاقه مند کرده و از مارک خود آماده خرید کنید.

با استفاده از برخی ابزارها مانند Google Keyword Tool یا Google Trend می توانید بفهمید کدام کلمات کلیدی محبوب هستند و در موتورهای جستجو از نرخ جستجو بالایی برخوردار هستند تا بیشترین بازدیدکنندگان علاقه مند را به خود جلب کنید.

5. بهبود تجربه کاربر

هنگامی که ما در مورد افزایش فروش از طریق وب سایت صحبت می کنیم ، لازم است که به ساختار سایت ، ساختار داخلی آن ، شکل ظاهری آن و توانایی بازدید کنندگان در استفاده صاف و انعطاف پذیر از آن یا مواردی که به عنوان کاربر معروف است پرداخته شود. تجربه در سایت.

آژانس طراحی دیجیتال UX Collective ، متخصص در زمینه طراحی دیجیتال و وب ، در مورد تجربه خود با یکی از مشتریان خرده فروشی خود صحبت می کند و می گوید که چگونه تیم آنها با ایجاد برخی تنظیمات در فروشگاه و نحوه فروش خود ، فروش وب سایت را تا 75٪ افزایش داده است. محصولات در آن ارائه شده و ارتباط داخلی بین صفحات وب سایت را بهبود می بخشد.

بر بهبود تجربه کاربری سایت خود و پرداختن به مواردی که می تواند صاف بودن آن را محدود کند مانند ارتباط داخلی بین بخشهای سایت ، سهولت پیمایش ، آرایش تک صفحه ای ، تطبیق رنگ و بهینه سازی سرعت سایت.

6. از طرح ها برای افزایش فروش استفاده کنید

علاوه بر یک تجربه کاربری خوب ، ایجاد طرح های جذاب و جذاب برای صفحات سایت خود که توجه کاربران را جلب می کند و آنها را از محصولات ارائه شده بیشتر دوست و رضایت می دهد ، ضروری است.

در حالی که کارآفرینان بر روی مواردی مانند محتوا ، قیمت گذاری و سیاست های حمل و نقل تمرکز می کنند ، طراحی های داخلی اغلب نادیده گرفته می شوند ، در صورتی که طراحی صحیح نیست ، جزئیات دیگر کم اثر می شوند.

طراحی صفحه اصلی Dropbox که به ارائه خدمات ذخیره سازی ابری مشهور است، نمونه خوبی از سادگی و سهولت متقاعد کردن کاربر برای ثبت نام در این سرویس است.

طراحی های خوب به کاربران فضای کافی برای تمرکز بر روی هدفی را که صفحه برای آن پیدا شده است می دهد ، آنها را قابل پیگیری می کند و آنها را قادر می سازد تا مرور آسان و انعطاف پذیر را تا هدف نهایی در تصمیم گیری برای خرید یا تعامل با سایت ادامه دهند.

بنابراین، طراحی تعاملی فروشنده خاموش محصول شماست ، که به شما کمک می کند فروش را به مشتریان بالقوه خود ارتقا دهید.

7. چندین گزینه پرداخت در دسترس است

در دسترس بودن چندین گزینه پرداخت در وب سایت یا فروشگاه آنلاین موردنظر ، قسمت مهمی از تجربه کاربر است. اگر کاربری به صفحه پرداخت سایت شما برسد و روش پرداخت دلخواه خود یا روشی را که معمولاً استفاده می کند پیدا نکند ، به احتمال زیاد خرید را کامل نمی کند.

در حالی که به دلایل زیادی پدیده کنار گذاشتن کارت های اعتباری و روش های پرداخت الکترونیکی در حال افزایش است ، شما باید گزینه های پرداخت بیشتری را در سایت خود فراهم کنید تا مشتریان بتوانند خریدهای خود را به راحتی و بدون هیچ مانعی انجام دهند.

این به معنای ارائه تمام روشهای پرداخت موجود در سایت شما نیست ، اما شما باید جستجو کنید و ببینید که برجسته ترین گزینه های پرداختی که توسط مخاطبان و مشتریان شما ترجیح داده شده است و کسانی که معمولاً در بازاری که در آن فعال هستید استفاده می شود تا آنها را در دسترس قرار دهید در دسترس.

8. سیستم بررسی و ارزیابی

در آماری از 5Bright Local ، متخصص در بازاریابی موتور جستجو ، گزارش شده است که 88٪ از کاربران به عنوان توصیه به نظرات سایر کاربران اعتماد دارند ، 72٪ از آنها گفتند که بررسی های مثبت در مورد یک محصول یا خدمات خاص باعث اطمینان بیشتر آنها در این مورد می شود خدمات یا محصول ، و این شناخته شده است Social Proof یک ترفند بازاریابی قدیمی است که از بسیاری جهات برای افزایش فروش استفاده می شود.

این بدان معنی است که افزودن یک سیستم بررسی و رتبه بندی در وب سایت شما باعث افزایش تعداد فروش شما و اطمینان بیشتر کاربران نسبت به محصولات و خدماتی که شما ارائه می دهید و به طور کلی برند شما می شود.

همچنین بخوانید: نحوه استفاده از بازاریابی پیشنهادی برای تبلیغ برند شما.

اما فراموش نکنید که کاربران همیشه تمایل بیشتری به بیان نظرات منفی خود دارند ، بنابراین سیستم بررسی و رتبه بندی باید انگیزه شما را فراهم کند تا بهترین شکل خدمات را به مشتریان خود ارائه دهید تا از نظرات و نظرات مثبت آنها اطمینان حاصل کنید.

همچنین تا زمانی که مشتریان دوباره از شما خرید نکنند می توانید به برنامه های وفاداری مشتری اعتماد کنید.

9. از تصاویر با وضوح بالا استفاده کنید

شاید داستان Airbnb را با عکس ها، برنامه اجاره خانه که تنها بر اساس کیفیت عکس ها درآمد خود را دو برابر کرده است ، شنیده باشید. بعداً این امر باعث شد تا مدیریت عکاسان حرفه ای استخدام کند تا از خانه های نمایش داده شده در برنامه با کیفیت بالا به جای اعتماد به عکس صاحبان خانه ، که همیشه با کیفیت پایین است ، با کیفیت بالا عکس بگیرند.

بنابراین از تصاویری که در وب سایت خود نمایش می دهید مراقبت کنید. تصاویر با کیفیت و با وضوح بالا اضافه کنید ، به ویژه اگر پروژه شما مربوط به محصولات فیزیکی مانند مد و لوازم جانبی باشد ، جایی که کیفیت تصاویر نقش مهمی در تأثیرگذاری دارد تصمیم کاربران برای خرید.

10. تضمین محصولات را ارائه دهید

پروژه ها برای اطمینان بیشتر مشتریان نسبت به مارک و کالاهایی که ارائه می دهد ، برنامه های ضمانت و ضمانتی را در مورد محصولات و خدمات آنها ارائه می دهند. چنین برنامه هایی نشان دهنده اعتماد پروژه به محصولات و خدمات آن است که در مشتریان و اعتماد به نفس آنها نیز منعکس می شود. ، و در نتیجه فروش را افزایش می دهد.

انواع گارانتی وجود دارد که می تواند در محصولات یا خدمات ارائه شود ، مانند خدمات پس از فروش ، ضمانت استرداد پول در صورت نقص در خدمات ، ضمانت نگهداری در یک دوره خاص از تاریخ فروش و غیره.

بعضی اوقات برخی از عواقب ارائه چنین خدماتی از ترس اینکه هزینه گارانتی بیش از حد سود باشد ، ترس دارند ، اما وقتی محصولات به طور متقاعد کننده ای کارآمد ، با کیفیت و موثر باشند - و باید برای هر پروژه ای باشد - در این صورت خدمات گارانتی با اطمینان و بدون ترس ارائه می شود افزایش هزینه ها در نتیجه برنامه ها این ضمانت نامه.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۱۹
مریم رحیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی