ناپ کامرس

فروشگاه ساز ناپ کامرس فارسی

فروشگاه ساز ناپ کامرس فارسی

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ناپ کامرس یک پلتفرم یکپارچه قابل اعتماد برای راه اندازی موفق فروش اینترنتی به همراه ماژول ها و قابلیت های یک فروشگاه آنلاین حرفه ای

دراپ شیپینگ چیست و نحوه شروع کار با آن

چهارشنبه, ۱۶ تیر ۱۴۰۰، ۰۹:۵۱ ب.ظ

اخیراً اصطلاح دراپ شیپینگ (Drop Shipping) بسیار محبوب شده است و به یکی از انواع مهم تجارت در اینترنت تبدیل شده است و افراد زیادی هستند که از طریق آن موفقیت بزرگی کسب کرده اند.

توجه: در مقاله مراحل ایجاد یک فروشگاه آنلاین حرفه ای، همه موارد مربوط به ایجاد یک فروشگاه آنلاین را توضیح دادم، شما باید به این مقاله برگردید و آن را بخوانید، زیرا در اینجا آنچه را که همراه آن بود ، تکرار نمی کنم و فقط به من اهمیت می دهم در مورد آنچه مربوط به کاهش حمل و نقل به ویژه است.

Drop Shipping چیست؟

Drop Shipping چیست؟

دراپ شیپینگ: اصطلاحی دو کلمه ای است، اما بسیاری از آن به عنوان یک کلمه یاد می کنند و مانند این Dropshipping می نویسند، و ترجمه آن به معنای حذف روند حمل و نقل است و رها کردن حمل و نقل نوعی تجارت آنلاین است که متعلق به دنیای e -تجارت ، که در آن فروشگاه آنلاین سهام خود را نگه نمی دارد ، اما هنگامی که خریدار سفارش خرید یکی از محصولات نمایش داده شده در فروشگاه آنلاین را انجام می دهد، فروشگاه سفارش خرید از شخص ثالث و شخص ثالث (عمده فروش)، فروشگاه یا کارخانه بزرگ دیگر) محصول را مستقیماً به خریدار ارسال می کند.

از توضیحات قبلی مشخص شد که فروشگاه آنلاین شما در مورد Drop Shipping فقط یک واسطه است ، بین مشتری (خریدار) و عمده فروش یا کارخانه، و بنابراین سود در اینجا تفاوت قیمت فروش با قیمت خرید

مهمترین ویژگی های دراپ شیپینگ

مهمترین ویژگی های دراپ شیپینگ

در مبحث امروز ما، در مورد معایب یا مزایای دراپ شیپینگ به صورت مستقیم صحبت نخواهیم کرد، اما در این مرحله ما به طور خاص در مورد ویژگی هایی که شکل و ماهیت این نوع تجارت را تعیین می کنند صحبت خواهیم کرد و با خواندن این ویژگی ها می توانید درک کنید موانعی که ممکن است با آنها روبرو شوید و همچنین مزایای کار خود را در مسیرهای حمل و نقل درک کنید.
برای شروع کنارگذاشتن لزوماً لازم نیست که یک فروشگاه آنلاین داشته باشید

بسیاری از بازاریاب ها هستند که از فروشگاه های آنلاین معروف استفاده می کنند ، به عنوان یک پلت فرم جایگزین برای نمایش محصولات ، به عنوان مثال ، شما می توانید از فروشگاه Ebay به عنوان یک بستر برای نمایش محصولات از Ali Express به روش dropshipping استفاده کنید. برای رسیدن محصول به آدرس خریدار.
همچنین می توانید از سایت های شبکه های اجتماعی به عنوان بستری برای نمایش محصولات استفاده کنید.
توجه: در مبحث امروز ما، بخصوص در مورد dropshipping، از طریق ایجاد یک فروشگاه آنلاین صحبت می کنیم.
در dropshipping، فروشگاه شما نقش عمده ای در روند تجارت ندارد، بلکه فقط یک واسطه است.

ارکان اصلی تجارت عبارتند از: کارخانه تولید کننده، عمده فروشی که از کارخانه ها برای فروش مجدد به فروشگاه های خرده فروشی خرید می کند و خرده فروشی که مستقیم به مصرف کننده می فروشد (این به طور کلی بیشتر فروشگاه های آنلاین را نشان می دهد).

با کار شما در حمل و نقل قطره ای ، فروشگاه آنلاین شما فقط کانالی است که مصرف کننده را با بازرگان یا کارخانه ارتباط برقرار می کند و خدمات حمل و نقل قطره را ارائه می دهد.
حمل و نقل قطره ای به سرمایه زیادی احتیاج ندارد

به عنوان یک مالک فروشگاه dropshipping ، پس از دریافت سفارش خرید از مصرف کننده ، از عمده فروش خرید خواهید کرد ، در اینجا نیازی به ذخیره موجودی ندارید ، این امر باعث نمی شود شما برای شروع به سرمایه زیادی نیاز داشته باشید ، اما این البته این بدان معنی نیست که هزینه هایی برای راه اندازی فروشگاه آنلاین و هزینه های بازاریابی در نظر گرفته شده است.
Dropshipping یک فرآیند کاملاً پنهان برای خریدار است

فروشگاه شخصی شما رابطی است که خریدار با آن سر و کار دارد و قرار است محصول با درج نام و نشان فروشگاه شما به خریدار برسد. خریدار در حمل و نقل قطره ای از عمده فروشی صاحب کالا چیزی نمی داند ، روند فروش وی از فروشگاه شما است که شخص دیگری را نمی شناسد و در صورت مواجه شدن با مشکلی ، برای حل آن به شما متوسل می شود.
شما لزوماً نباید به یک منبع واحد از محصولات اعتماد کنید

در dropshipping ، شما می توانید هزاران محصول از منابع کاملاً متفاوت به نمایش بگذارید ، این یک مزیت بسیار مهم است ، زیرا تنوع محصولات خریداران بیشتری را به خود جلب می کند و به فروش بیشتر کمک می کند.

اما از طرف دیگر، تنوع منابع محصول ممکن است باعث ناراحتی خریدار شود (به عنوان مثال: اگر خریدار دو محصول را همزمان خریداری کند ، اما از دو منبع مختلف ، این باعث می شود که او منطقا انتظار داشته باشد که در همان زمان ، زیرا او تصور می کند که آنها مستقیماً از فروشگاه شما هستند). به عنوان یک مالک فروشگاه dropshipping، باید این را پیش بینی کرده و برای آن آماده باشید.
Dropshipping روند تجارت الکترونیکی را سریع و آسان می کند

ایده ساده ای که dropshipping مبتنی بر آن است ، به هر کسی با مهارت های ساده اجازه می دهد وارد دنیای تجارت الکترونیکی شوند. این یک مزیت برای شما محسوب می شود ، اما یک مزیت برای همه رقبای شما نیز محسوب می شود ، بنابراین این امر منجر به یک سطح بسیار بالاتر از رقابت در dropshipping می شود. این امر ضرورت کاهش حاشیه سود برای دستیابی به فروش خوب را به دنبال دارد.

برای شروع دراپ شیپینگ به چه مواردی نیاز دارم؟

برای شروع دراپ شیپینگ به چه مواردی نیاز دارم؟

در این بخش، ما با هم در مورد مهمترین عناصری که برای راه اندازی کسب و کار خود در رها سازی نیاز دارید ، بحث خواهیم کرد.
1- فروشگاه اینترنتی بسازید

راه حل ها و گزینه های زیادی برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین در دسترس است ، این راه حل ها با توجه به هزینه و سهولت بین خود متفاوت هستند ، اما می توان به هر یک از آنها اعتماد کرد و یک فروشگاه آنلاین با هدف حمل و نقل کالا ایجاد می کند. در مقاله مراحل ایجاد یک فروشگاه آنلاین ، این گزینه ها را با جزئیات بررسی کردیم.
در اینجا یک مرور مختصر از هر یک از آنها وجود دارد:

شرکت های برنامه نویسی
این گرانترین گزینه و کمترین اجرا است ، برای مبتدیان مناسب نیست ، اما راه حل مناسبی برای فروشگاههای بزرگ است که به مشخصات و ویژگیهای منحصر به فردی نیاز دارند.

افزونه وردپرس و ووکامرس
این ارزانترین گزینه است ، کار با وردپرس و ووکامرس به مهارت خاصی نیاز دارد ، اما با کمی وقت و تلاش هر کسی می تواند آن را به راحتی مدیریت کند. از آنجا که وردپرس یک نرم افزار منبع باز است ، شما می توانید توضیحات و منابع زیادی را برای یادگیری هر چیزی در مورد آن پیدا کنید.

سیستم عامل های تخصصی
سیستم عامل های تخصصی یک راه حل یکپارچه برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین هستند. آنها سیستم عامل هایی هستند که در ازای مبلغی که به طور دوره ای (هر ماه) پرداخت می کنید ، تمام ویژگی ها و ویژگی های مورد نیاز شما را فراهم می کنند.

این گزینه پرکاربردترین و پرکاربردترین مورد در دنیای dropshipping است و آسانترین راه حل تاکنون است ، زیرا این سیستم عاملها به معنای واقعی کلمه هر آنچه را که نیاز دارید به شما ارائه می دهند و همچنین یک سرویس پشتیبانی برای کمک به هنگام نیاز شما فراهم می کنند.
یکی از معروف ترین این سیستم عامل ها ، پلتفرم جهانی Shopify است و یک بستر تخصصی به نام Expand Cart وجود دارد.
2- قرارداد با عمده فروشان Dropshipping

این نکته بسیار حساس و مهمی است. تأمین کنندگان زیادی وجود دارند که می توانند عمده فروشان ، سوپرمارکت ها یا کارخانه ها باشند.

شما باید در اینجا با دقت و با توجه به شرایط خود ، از جمله بازار هدف (کشوری که می خواهید محصولات خود را بفروشید) ، و اینکه آیا تأمین کننده اجازه حمل محصولات را به آنها می دهد یا خیر ، گزینه های خود را مشخص کنید. ماهیت کالاهایی که می خواهید بفروشید و همچنین قیمت های ارائه شده توسط تامین کنندگان و میزان مناسب بودن آنها با شما.

در اینجا لیستی از مهمترین سایتهای ارائه دهنده خدمات dropshipping برای فروشگاهها آورده شده است:

aliexpress (بزرگترین سایت عمده فروشی تجارت الکترونیکی که در آن هزاران تامین کننده انواع محصولات ارائه دهنده عرضه قطره ای را پیدا خواهید کرد)
Tinydeal (وب سایت چینی متخصص در رها سازی دستگاه های الکترونیکی و تلفن های هوشمند)
Dropshipdirect (یک سایت تخصصی dropshipping با هزاران تامین کننده و ده ها هزار محصول)
Tmart (سایتی با طیف گسترده ای از محصولات مانند کفش ، لباس ، لوازم جانبی ، دستگاه های الکترونیکی و غیره)
3- تنظیم روش پرداخت برای خریداران و تأمین کنندگان

در صورت کار در زمینه dropshipping ، باید روش پرداختی خریداران از فروشگاه خود را تعیین کنید و همچنین باید روش پرداخت هزینه تأمین کنندگان را تعیین کنید. در این مرحله ، گزینه های زیادی نیز وجود دارد که مهمترین آنها پرداخت از طریق PayPal است ، از یک طرف روش پرداخت قابل قبولی برای اکثر تأمین کنندگان است و از طرف دیگر ، به راحتی می توانید آن را روی خود تنظیم کنید فروشگاه آنلاین وسیله ای برای دریافت پول از خریداران باشد.


4- یک برنامه بازاریابی ایجاد کنید و برای فروشگاه خود یک برند تجاری بسازید

موفقیت شما در dropshipping تا حد زیادی به موفقیت شما در بازاریابی و کار در تبلیغات فروشگاه خود در بین خریداران بالقوه بستگی دارد. این شامل اجرای کمپین های تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی و Google Ads است. در اینجا همچنین باید توجه داشت که بازاریابی از نظر تعیین قیمت ها و هدف قرار دادن عمدی مناسب ترین بازار ... و غیره آغاز می شود.

در این زمینه ، باید به مبحث بازاریابی الکترونیکی بازگردید ، زیرا حاوی اطلاعاتی است که به شما کمک می کند فروشگاه خود را بازاریابی کنید.

هدف من از برندگان همیشه ارائه یک سود واقعی به بازدید کنندگان است ، پیروان سایت این موضوع را به خوبی می دانند. در این مقاله ، من توضیحی در مورد ایده dropshipping ارائه دادم، و بر اساس آن مبتنی است، و در نقاطی توضیح دادم که برای شروع چه کاری باید انجام دهید.

اما موفقیت در حمل و نقل مسیر مبتنی بر عناصر بسیاری است و شامل بسیاری از جزئیات است ، بنابراین من در اینجا موضوع خود را با مجموعه ای از مهمترین منابع و دوره های یادگیری حمل و نقل مسیر ، برای همه کسانی که واقعاً می خواهند در این زمینه شروع کنند ، به پایان می رسانند. متفکرانه و با دانش عمیق.

دراپ شیپینگ

نتیجه گیری

دراپ شیپینگ تا حدودی یک زمینه جدید است. در این مبحث سعی کردم راهنمای مفیدی برای هرکسی که به دنبال شروع کار در این زمینه است فراهم کنم.

دراپ شیپینگ در واقع فرصتی عالی برای هر کسی است که به دنبال ایجاد فروشگاه آنلاین خود است، بدون وارد کردن مشکلات و هزینه های موجودی کالا.

بازار به طور مداوم در حال رشد است و عادات خرید از طریق اینترنت دائماً در حال افزایش است. منفعل نباشید و زندگی خود را با آرزوی ورود به این حوزه سپری کنید، اما از همین امروز شروع کنید تا قدم های عملی را برای رسیدن به آرزوی خود بردارید.
اگر به ایده فروش آنلاین علاقه مند هستید و راهی آسان و رایگان برای آزمایش ایده های خود می خواهید ، باید این کار را انجام دهید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۱۶
مریم رحیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی