ناپ کامرس

فروشگاه ساز ناپ کامرس فارسی

فروشگاه ساز ناپ کامرس فارسی

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ناپ کامرس یک پلتفرم یکپارچه قابل اعتماد برای راه اندازی موفق فروش اینترنتی به همراه ماژول ها و قابلیت های یک فروشگاه آنلاین حرفه ای

بسیار خوب است که سایت خود را در بالای نتایج جستجو در Google بیابید و در نتیجه تعداد زیادی بازدید کننده را به خود اختصاص دهید. اما به همین سادگی نیست، بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) برای سایت شما نیاز به دقت زیادی دارد. با چند مرحله ساده می توانید هزاران رقبای سایت خود را دور زده و در صف مقدم نتایج جستجو رتبه بندی کنید و حتی در صورت تسلط بر استراتژی های مورد نیاز، آن را حفظ کنید. باید بدانید که کیفیت محتوای سایت شما تنها عاملی نیست که در رتبه بندی سایت شما در نتایج جستجو نقش مهمی دارد. بنابراین اگر به دنبال راهکارها و استراتژی های دیگری برای بهبود SEO سایت خود هستید، در این راهنما هر آنچه را که نیاز دارید به شما ارائه می دهیم.

اهمیت بهینه سازی موتور جستجو (SEO) چیست؟

اهمیت ارزیابی سئو سایت شما این است که معیار اصلی اعتماد موتورهای جستجو به ویژه گوگل برای ارزیابی و مقایسه سودمندی و کیفیت محتوای سایت شما با سایر سایت های رقیب است. همانطور که می دانید میلیون ها وب سایت وجود دارد و باید آنها را بر اساس ارزش هر یک طبقه بندی و طبقه بندی کرد.

اگر می خواهید سایت خود را تبلیغ کنید و آن را در بالای نتایج جستجو قرار دهید ، باید کاری کنید که بدانید معیارهایی که موتورهای جستجو به ویژه گوگل جستجو می کنند ، است. شما همچنین باید عناصری را که توسط آنها سایت ها در صفحه اول نتایج جستجو رتبه بندی می کنند ، شناسایی کنید ، این هدف شما و بیشتر رقبای شما است. خوب ، در اینجا مهمترین معیارهایی که نقش مهمی در رتبه بندی یک وب سایت در نتایج جستجو دارند به طور خلاصه آورده شده است

مهمترین معیارهایی که بر رتبه بندی سایتها در نتایج جستجو تأثیر می گذارند

    کیفیت محتوا: آیا این محتوا برای مرورگرها ارزشمند است؟ آیا این نیاز بازدیدکنندگان را برآورده می کند یا فقط کلمات کلیدی است که اینجا و آنجا پراکنده شده اند؟ محتوای خوب و ارزشمند اساس ارزیابی سئو هر صفحه در هر سایت است.

    سرعت بارگیری صفحه: آیا عناصر صفحه روان و سریع بارگیری می شوند ، یا کاربر باید مدت زمان زیادی منتظر بماند تا محتوای آن را مرور کند؟ به گفته گوگل سرعت بارگذاری صفحه یکی از برجسته ترین عناصر سئو است.

    PageRank: این امر به وجود پیوندهای داخلی و خارجی معتبر (متن یا بک لینک) بستگی دارد. پیوندهای داخلی خود بین صفحات سایت شما هستند و در پیمایش بیشتر و شناسایی موضوعات مرتبط با آنچه او می خواهد ، به نفع خواننده است. لینک ها به دو نوع تقسیم می شوند: پیوندهای خارجی به سایر صفحات رسمی یا منابع اطلاعات عمومی، به عنوان مثال صفحه ناسا، و لینک یا متن، که پیوندهایی هستند که توسط سایر صفحات بر اساس صفحات سایت شما به عنوان منبع اطلاعاتی در آنها قرار می گیرد.

    میزان بازدید در سایت: این شامل نرخ کلیک (CTR) و تعداد کلیک یا کل بازدیدها است.

    میزان بازدید یا بازدید در یک صفحه: این معیار مربوط به کیفیت محتوا است. هرچه محتوای دارای ارزش واقعی و سود برای بازدید کننده باشد ، مدت زمان بیشتری در صفحه می ماند و میزان بازدید بیشتر است. برای این صفحه ، و در اینجا موتور جستجوی گوگل می فهمد که این صفحه برای کاربر ارزشمند است. زیرا او مدت طولانی تری به مرور آن ادامه می دهد و بالعکس.

    انتخاب کلمات کلیدی مناسب: این عنصر برای به دست آوردن بازدیدکنندگان و هدف قرار دادن دقیق موضوعات مورد نظر ضروری است.

    به روزرسانی مداوم محتوا: به روز نگه داشتن آن با تحولات اخیر ، از جمله به روزرسانی پیوندها در صفحات و به روزرسانی منابع در صورت منسوخ شدن.

1. استاندارد CTR را برای اولین صفحات خود بهبود بخشید

منظور ما از CTR نرخ کلیک است، یعنی میزان بازدید از صفحه شما که قبلاً در بالای نتایج جستجو قرار داشته است و مهمترین عامل برای افزایش این نرخ عنوان جذاب و توضیحات متای شما است. آنچه شما باید انجام دهید این است که توجه مختصر مرورگرها را به محتوای صفحه خود جلب کنید با شرح مختصر محتوای صفحه و برچسب عنوان ، که در نتایج جستجو برای مرورگرها نشان داده می شود.

ممکن است از خود بپرسید که چرا اگر از قبل در بالای نتایج جستجو است ، باید از عنوان و توضیحات خود مراقبت کنم؟ آیا قرار دادن نتایج جستجو در صفحه اول برای جلب بازدیدکنندگان کافی نیست؟ خوب ، نتایج برتر سایت شما مطمئناً به شما مرورگر می دهد، اما به دفعاتی که عنوان، توضیحات جذاب و نتایج برتر را با هم ترکیب می کنید ، اغلب به دست نمی آید.

وقتی نتایج جستجو برای یک کلمه کلیدی خاص ظاهر می شود ، به نظر شما اولین هدف بیشتر مرورگرها چیست؟ اگر پاسخ داده اید که اولین سایت است پس پاسخ شما دقیق نیست ، پاسخ دقیق این است که بیشتر افراد به جذاب ترین عنوان و توصیف نزدیک به موضوعی که می خواهند می روند.

فرض کنید 10 هزار کاربر وجود دارد که "فوتبال" را در گوگل جستجو می کنند و 7000 نفر از آنها نتیجه دوم را به دلیل عنوان جذاب آن انتخاب می کنند ، موتور جستجوی گوگل اکنون چه چیزی را می فهمد؟ او خواهد فهمید که سایت دوم نسبت به سایت اول از اهمیت و ارزش بیشتری برخوردار است و سایت با ارزش در مدت کوتاهی پیشتاز نتایج خواهد بود و دلیل اصلی آن عنوان بی نظیر است، البته محتوا و سایر عناصر کمکی.

آیا اکنون باید عناوین و توضیحات تمام صفحات خود را اصلاح کرده و جذابیت بیشتری داشته باشید؟ البته نه ، میزان کار خیلی زیاد خواهد بود. آنچه شما باید انجام دهید این است که صفحاتی را انتخاب کنید که دارای بازدید بالا اما میزان کلیک پایین (CTR) هستند، کمتر از 5٪. سرویس های زیادی وجود دارند که به شما در یافتن این صفحات کمک می کنند ، از جمله مهمترین آنها Google Search Console است. مراحل یافتن آن صفحات و بهترین کلمات کلیدی برای بهره برداری ساده است و به شرح زیر است:

    1- داده های سایت خود را در سرچ کنسول Google وارد کنید

    2- سپس بر روی نتایج جستجوی گوگل کلیک کنید

    3- داده های آماری را برای صفحات وب سایت خود مشاهده خواهید کرد که شامل جزئیات مختلف بازدید از وب سایت است

4- اکنون برگه "Pages" را انتخاب کنید ، سپس گزینه "CTR میانگین" را علامت بزنید تا صفحات خود را به ترتیب نزولی بر اساس تعداد کلیک دریافت کنید.

5- صفحاتی را پیدا کنید که تعداد بازدید کنندگان بالایی دارند اما میزان کلیک آنها کمتر از 5٪ است و یکی را انتخاب کنید و سپس بر روی گزینه Queries کلیک کنید

6- اکنون کلمات کلیدی را که برای آن صفحه رتبه بندی می شوند همراه با تعداد کلیک و نرخ کلیک برای این کلمات کلیدی مشاهده خواهید کرد

7- کلمات با کلمات بیشترین کلیک و کمترین میزان کلیک را از میان کلمات کلیدی انتخاب کنید

     8- این کلمات کلیدی را باید هنگام ساخت عنوان و شرح آن صفحه تلک مورد توجه قرار دهید

بعد از اینکه صفحات و کلمات کلیدی نامزد خود را شناسایی کردید، باید عنوان و توضیحات آنها را به یک هدف جذاب تبدیل کنید که باعث نمی شود مرورگر قبل از کلیک بر روی صفحه خود ، دو بار فکر کند. در اینجا چند نکته مفید برای آن آورده شده است:

با کنجکاوی بازدید کنندگان بازی کنید. بیشتر بازدید کنندگان به دنبال چیزی هستند که باعث کنجکاوی آنها شود و نیاز به پاسخی داشته باشد که نیازهای آنها را برآورده کند. خلاصه موضوعی را که صفحه یا مقاله شما در مورد آن است پیدا کنید و آن را به زبانی جالب و کمی مبهم قرار دهید.

این قطعاً به شما کمک خواهد کرد تا از تکنیک های پرسشگری، اولویت و محدودیت استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر کلمه کلیدی "بهینه سازی موتور جستجو" باشد، عناوین زیر گزینه خوبی خواهد بود:

        7 استراتژی برتر برای سئو

        10 استراتژی که سایت شما را به نتایج جستجوی برتر تبدیل می کند

        ساده ترین راهکارها برای رسیدن به بالای نتایج جستجو را بیاموزید

    از عناوین طولانی پرهیز کنید. چند بار تصمیم گرفته اید که به صفحه ای وارد نشوید زیرا عنوان آن در نتایج جستجو وجود ندارد و به طور کامل نشان داده نمی شود؟ عنوان صفحه شما باید به طور کامل نشان داده شود ، در اینجا شما باید عنوان حداکثر 60 حرف را انتخاب کنید تا Google آن را به طور کامل نشان دهد.

    کلمات و دستورالعمل های قوی را انتخاب کنید و آنها را در عنوان خود قرار دهید. و در اینجا منظور ما از کلمات و ویژگی های قوی است که تأثیر روانشناختی آنها بر خواننده تأثیرگذار است ، و نمونه هایی از آنها عبارتند از: نکاتی (ضروری ، اساسی یا طلایی) برای (هدایت، برتری، تسلط) بر سایت شما در نتایج جستجو.

    1. کلمه کلیدی مناسب را انتخاب کنید.

همانطور که در بالا توضیح دادیم ، شما باید در عنوان و توضیحات برجسته ترین و بهترین کلمه کلیدی از نظر تعداد جستجوهایی باشید که مقاله یا صفحه شما با آنها سروکار دارد. همانطور که می دانید ، مقاله ممکن است شامل ده ها یا صدها کلمه کلیدی باشد که طبق آنها صفحه طبقه بندی می شود. بنابراین برجسته ترین کلمات کلیدی را انتخاب کنید و آنها را در عنوان صفحه وارد کنید و آنها را به سبک منحصر به فردی توصیف کنید.

2. سرعت بارگذاری صفحه را بهبود ببخشید

بیشتر کاربران هنگام مرور صفحاتی که بارگیری طولانی مدت آنها طول می کشد ناامید می شوند و سریع آنها را برای منبع دیگری ترک می کنند. این پدیده بازگشت به تدریج SEO صفحه شما را تخلیه می کند! صفحاتی که گوگل می بیند کاربران در حال مرور هستند ، اما به سرعت آنها را برای دیگران ترک می کنند ، رتبه آنها به طور قابل توجهی کاهش می یابد و بالعکس. هرچه صفحه شما توجه کاربران را به خود جلب کند ، در نتایج جستجو رتبه بالاتری خواهد داشت.

در اینجا اهمیت تنظیم سرعت بارگذاری صفحات و صاف کردن آنها بدون تأثیر بر کیفیت ارائه محتوا یا تأثیری بر تجربه کاربران یا خوانندگان نهفته است. قبلاً اشاره کردیم که سرعت بارگیری صفحه یکی از فاکتورها و امتیازات مورد تأیید گوگل است که نقش برجسته ای در ظاهر یک صفحه در بالای نتایج جستجو دارد.

خوشبختانه ، گوگل برای اندازه گیری سرعت بارگذاری صفحه ، یک ابزار PageSpeed ​​Insights رایگان در اختیار ما قرار داده است. این ابزار به شما نمای کاملی از مشکلات بارگیری می دهد و راه حل های مناسبی برای رفع آنها پیشنهاد می کند و کاملاً رایگان است ، بنابراین باید یکی از اصلی ترین توقف هایی باشد که در سفر با سئو خواهید داشت.

ابزار PageSpeed ​​Insights دارای یک رابط کاربری ساده و آسان است اما مشکل اصلی این است که شما باید سرعت بارگذاری هر صفحه از سایت خود را به صورت جداگانه اندازه بگیرید. اگر سایت شما صدها صفحه داشته باشد این کار بسیار سختی خواهد بود.

بنابراین، ما پیشنهاد می کنیم صفحاتی را که در نتایج جستجو رتبه خوبی دارند و میزان بازدید بالایی دارند ، انتخاب کنید و در تنظیم سرعت مرور خود به آنها اولویت دهید ، به طوری که این صفحات کلید شهرت و موتور اصلی بازدیدکنندگان شما باشد سایت. می توانید از طریق Google Analytics بررسی کنید که کدام صفحات منجر به نتایج جستجو در سایت شما می شوند.

بعد از اینکه صفحات انتخابی خود را انتخاب کردید ، به ابزار PageSpeed ​​Insights بروید ، به هر صفحه یک پیوند اضافه کنید و روی نماد آنالیز کلیک کنید. Google به شما نمره ای می دهد که نشان دهنده رتبه بندی سرعت صفحه و زیر موانعی است که بر سرعت بارگیری تأثیر می گذارد و پیشنهاداتی برای حل آنها. ممکن است متوجه شوید که مشکلات بارگیری متنوعی در صفحات شما وجود دارد ، اما مشکلاتی که بیشتر سایتها با آن روبرو هستند عبارتند از:

اندازه صفحه حجم

مقصود در اینجا اندازه فایل html است که شامل تمام مطالب یک صفحه خاص است ، به عبارت دیگر مقدار محتوایی که صفحه می تواند نگه دارد. بنابراین اگر صفحات شما بزرگ و پر از عناصر تعاملی مانند: تصاویر و فیلم ها باشد ، بازدید کنندگان شما با روند بارگیری مشکل واقعی دارند. در اینجا چند نکته برای جلوگیری از این مشکل آورده شده است:

    با حفظ وضوح کافی ، اندازه تصاویر را تا حد ممکن کاهش دهید. به طور کلی ، اگر تصاویر گویا و اساسی برای توضیح اطلاعات صفحه شما هستند ، باید کاملاً واضح باشند ، اما اگر توصیفی باشند ، نباید در اندازه و دقت تصویر اغراق کنند زیرا به وضوح بر سرعت بارگیری تأثیر می گذارد.

    انتخاب قالب تصویر نیز مهم است. محبوب ترین قالب ها jpeg ، png و GIF هستند. قالب jpeg برای تصاویر با رنگهای بسیار مناسب است و با قابلیت فشرده سازی بالا مشخص می شود ، در حالی که قالب png برای تصاویر با رنگ کمتر مناسب است.تصاویری که در قالب png حاوی رنگهای زیادی باشند از تصاویر jpeg با وضوح یکسان بزرگتر خواهند بود. در مورد قالب GIF ، اندازه آن بزرگتر از شکل قبلی است ، بنابراین در صورت لزوم سعی کنید از آن اجتناب کنید.

    سبک های غیر ضروری قلم را حذف کنید. مطمئناً خوب است که محتوای صفحه خود را با انواع جذاب قلم ها تزئین کنید ، اما سرعت اضافی را برای شما بار اضافی می آورد ، بنابراین فقط بهترین مکان ها را برای آن انتخاب کنید.

    از یکی از نرم افزارهای فشرده سازی ابری استفاده کنید. در هنگام انتقال داده ها بین سرور سایت خود و کاربری که از صفحات شما بازدید می کند، از برنامه Gzip برای فشرده سازی و فشرده سازی فایل ها استفاده کنید ، این برنامه کاملا رایگان است.

پهنای باند سایت

دامنه سایت بیانگر مقدار داده ای است که می تواند بین سرور سایت شما و مرورگر کاربر در طی یک بازه زمانی مشخص رد و بدل شود. هرچه سایت شما بزرگتر باشد ، صفحات شما سریعتر بارگیری می شوند ، خصوصاً اگر بازدیدکنندگان زیادی داشته باشید. اگر تقاضا برای بارگذاری صفحات شما زیاد است ، بنابراین به یک مقیاس بزرگ برای سایت خود نیاز دارید.

اگر بسته دامنه خاصی را از سرور سایت خود خریداری کرده اید ، باید ارزیابی کنید که آیا برای بارگیری های موجود کافی است؟ آیا این فشار افزایش یافته بر صفحات وب سایت شما را برآورده می کند؟ اگر صفحه شما در سرعت بارگیری با مشکل روبرو است ، باید بسته دامنه سایت را گسترش دهید ، یا می توانید به ترفند دیگری یعنی استفاده از خدمات CDN متوسل شوید.

سرویس های CDN مخفف Content Delivery Network است که سیستم عامل های واسطه ای هستند که سایت شما را به سرورهای خود متصل می کنند تا نسخه هایی از صفحات سایت شما را ذخیره کنند و در صورت فشار بیش از حد بر روی سایت شما ، این فشار به سرورهای واسطه منتقل می شود .

به عبارت دیگر ، اگر سایت شما بتواند 10000 بارگیری همزمان را انجام دهد ، اما فشار فعلی 13000 بار است ، به جای 3000 کاربر اضافی که از سرعت بارگیری پایین صفحه شما رنج می برند ، درخواست بارگیری آنها به سرور واسطه منتقل می شود که یک نسخه دقیق از صفحه درخواستی دارد ، که بدون افت سرعت بارگیری ، آن را فوراً برای کاربر نمایش می دهد. خدمات برجسته تحویل محتوا شامل Cloudflare ، Amazon CloudFront ، MaxCDN و W3 Total Cache است.

یکی از تکنیک های ساده ای که می توانید برای سرعت بخشیدن به سایت خود اضافه کنید ، حافظه پنهان مرورگر است ، بنابراین کاربران هنگام بازدید مجبور به بارگیری مجدد صفحه و سپس خارج شدن و بازگشت به آن نیستند. برجسته ترین افزونه ای که این ویژگی را برای شما فراهم می کند W3 Total Cache است ، زیرا این سرویس به شما کمک می کند از طریق ذخیره سازی و استفاده از استراتژی CDN که قبلاً به آن اشاره کردیم ، کیفیت و سرعت بارگذاری صفحات سایت خود را بهبود ببخشید.

3. بهره برداری از پیوندهای داخلی

پیوندهای داخلی پیوندهایی هستند که صفحات مختلف شما را به یکدیگر متصل می کنند و وقتی از آنها به درستی ، متفکرانه و به صورت تصادفی استفاده نکنید ، صفحات شما از طریق نتایج جستجو به شکلی پر می شوند که ممکن است شما را متعجب کند. شاید از خود بپرسید که چرا پیوندهای داخلی در سئو از اهمیت زیادی برخوردار هستند؟

خوب ، پیوندهای داخلی به PageRank - که در مقدمه مقاله به آن اشاره کردیم - در سراسر سایت شما کمک و پشتیبانی می کنند. به عبارت دیگر ، وقتی Google می بیند که صفحه شما دارای توزیع یکنواخت پیوندهای داخلی برای کلمات کلیدی مرتبط با موضوع صفحه است ، آن را در زیر صفحات مفید قرار می دهد و رتبه خود را در نتایج جستجو افزایش می دهد. می توانید پیوندهای داخلی را اثبات عملی چگالی صفحه خود نسبت به کاربر بدانید.

از توزیع پیوندهای داخلی در صفحاتی که به یک فشار کوچک برای رسیدن به بالای نتایج جستجو نیاز دارند ، استفاده کنید ، این یک استراتژی خوب در کوتاه مدت خواهد بود و قطعاً متوجه خواهید شد که. از طریق Google Analytics تعیین کنید که کدام صفحات در نتایج جستجو خوب رتبه بندی می شوند ، صفحه هایی که بین # 7 تا # 14 در نتایج قرار دارند. این صفحات فرصتی طلایی برای بدست آوردن صفحه اول نتایج است ، زیرا قبلاً در دستیابی به صفحات دوم یا سوم موفق شده اند و نامزد خوبی برای هدایت نتایج هستند. یافتن پیوندهای داخلی مناسب بسیار ساده است ، در اینجا مراحل انجام آن ذکر شده است:

    کلیدواژه اصلی را در صفحه مورد نظر انتخاب کنید ، بگذارید بگوییم "بازاریابی الکترونیکی" است

    فرمول زیر را وارد کنید: سایت: نام سایت سایت شما "کلمه کلیدی اصلی"

    پیوندهای داخلی را پیدا کنید

    تمام صفحات مربوط به کلمه کلیدی انتخابی را مشاهده خواهید کرد. سپس می توانید موارد مناسب را در صفحه اصلی با کلمات کلیدی مرتبط پیوند دهید (Anchor text).

در مثال ما ، می توانیم عبارت "برنامه های بازاریابی الکترونیکی" را که در صفحه اصلی ذکر خواهد شد ، به مقاله "8 بهترین برنامه مورد نیاز در بازاریابی الکترونیکی" پیوند دهیم.

4. خلاء های صفحات خود را پر کنید

مرورگرها روش های مختلفی برای جستجوی موضوعاتی دارند که کنجکاوی آنها را برانگیخته است ، خود کلمه کلیدی از ده ها روش ساخته شده است که همه آنها به یک معنی اضافه می شوند. موتورهای جستجو از این موضوع آگاه هستند ، بنابراین اغلب هنگام ارزیابی محتوا و رتبه بندی صفحات در نتایج جستجو ، چندین کلمه کلیدی برای همان موضوع را در نظر می گیرند.

به عنوان مثال ، اگر "خرید آنلاین" را جستجو کنید ، لیست خاصی از صفحات را در بالای نتایج پیدا خواهید کرد. اکنون ، اگر بخواهید "خرید آنلاین" را جستجو کنید ، نتایج مشابهی را خواهید یافت ، به این معنی که برخی از صفحات در بالای نتایج جستجو برای موضوع خرید آنلاین به طور کلی قرار دارند. این پدیده ، البته تصادفی نیست. صفحاتی که نتایج بسیاری از کلمات کلیدی با یک موضوع مشترک را به دست می آورند ، از ساختار خوبی برخوردار بوده و شامل کلمه کلیدی اصلی و همچنین کلمات فرعی در یک زمینه خوب هستند.

اکنون وظیفه شما برای استفاده از این پدیده این است که موتورهای جستجو در سایت خود را با ردیابی کلمات کلیدی که صفحات شما فاقد آن هستند و می توانند نتایج جستجو را هدایت کنند ، بهبود بخشید ، زیرا کلمه کلیدی در بالای نتایج قرار دارد. به عنوان مثال ، مقاله شما در مورد "بازاریابی الکترونیکی" ممکن است منجر به جستجوی "بازاریابی الکترونیکی" شود اما جستجوی "بازاریابی آنلاین" را به طور کامل از دست دهید ، حتی اگر صفحه شما هر دو معنی را داشته باشد ، فقط به این دلیل که "بازاریابی آنلاین" را شامل نمی شوید ”در کلمات کلیدی آن صفحه.

اگر بتوانید کلمات کلیدی مختلفی را در جستجوی یک موضوع خاص بگنجانید ، نه تنها بر نتایج جستجوی کلمات کلیدی اصلی تسلط پیدا می کنید ، بلکه همچنین در جستجوی کلمات کلیدی ثانویه نیز رتبه صفحه خود را افزایش می دهید. این بدان معناست که شما بازدید بیشتری و CTR بیشتری به صفحه خود وارد خواهید کرد ، که به نوبه خود ارزش محتوای سایت شما را برای خزانه داری Google افزایش می دهد.

با بررسی و مطالعه صفحات رقابتی ، می توانید بهترین کلمات کلیدی ثانویه را پیدا کنید که جای خالی صفحه شما را پر کنند ، چگونه؟ خوب ، ابزارهای SEO زیادی وجود دارد که به شما امکان می دهد کلمات کلیدی ثانویه را که در صفحات نتایج جستجو برای یک کلمه کلیدی خاص تسلط دارند ، شناسایی کنید.

برجسته ترین این ابزارها گزارش Content Gap و Organic Research Competents هستند که هم خدمات پولی هستند و هم رایگان نیستند ، اما نتایج دقیقی را در اختیار شما قرار می دهند که به شما کمک می کند کلمات کلیدی مهم ثانویه را برای موضوعی خاص کشف کنید که ممکن است از آن چشم پوشی کرده باشید.

5. بک لینک ها را به سایت خود برطرف کنید

بک لینک ها پیوندهایی هستند که روی کلمه یا عبارتی خاص قرار می گیرند و کاربر را به سمت سایت خاصی هدایت می کنند. در داخل سایت شما ، صدها پیوند داخلی وجود دارد که اطلاعات صفحات مختلف شما را ترکیب می کند و پیوندهای خارجی در سایت های دیگر وجود دارد که به اطلاعات صفحات شما اشاره دارند.

ابزارهای زیادی وجود دارد که به شما کمک می کند پیوندهای متنی آسیب دیده را در سایت خود شناسایی کنید ، از جمله: جیغ Frog SEO Spider و سرویس Ahrefs. در مثال ما ، ما Ahrefs Site Explorer را ذکر خواهیم کرد و مراحل ساده آن به شرح زیر است:

    در برنامه مشترک شوید و حساب خود را در آن ثبت کنید

    پسوند سایت خود را وارد کنید، برای مثال google.com

    از منوی سمت چپ در زیر نماد "Pages" ، گزینه "Best by links" را انتخاب کنید.

    گزینه "404 not found" را اضافه کنید و سپس نتایج را با توجه به تعداد سایتهایی که از طریق پیوند نامعتبر به یک صفحه خاص نشان داده اند ، رتبه بندی کنید (مانند تصویر)

    لیستی از صفحات نامعتبر خود را که سایت های دیگر به عنوان منبع اطلاعات خود پرچم گذاری کرده اند ، دریافت خواهید کرد. در اینجا ، وقتی مرورگرها روی پیوندهای صفحه شما کلیک می کنند ، خطایی مشاهده می کنند و نمی توانند صفحه را بارگیری کنند.

پیوند به دو دلیل معتبر نیست:

     اولین مورد این است که خطایی در درج پیوند سایت شما به صفحه شما وجود دارد ، به عنوان مثال ممکن است یک عدد ، یک حرف یا حتی یک علامت مثبت یا منفی از لینک وجود داشته باشد، و در اینجا شما باید با صاحب سایت و او را در مورد خطای موجود در پیوند در صفحه خود هشدار دهید.

    دوم این که خطا در پیوند صفحه شما یا محتوای آن است ، ممکن است شما قبلاً محتوای صفحه را پاک کرده یا پیوند آن را تمدید کرده باشید ، و در اینجا او باید پیوند موجود در سایت میزبان پیوند صفحه شما را به صفحه مرتبط دیگر هدایت کند تا بازدیدکنندگان سایت های دیگر را که می خواهند در اطلاعات صفحه شما ببینند از دست دهید.

6. از خدمات بهینه سازی موتور جستجو استفاده کنید

هنگام اجرای استراتژی های فوق ممکن است با برخی از عوارض روبرو شوید. در این حالت ، کمک گرفتن از افراد باتجربه ضرری ندارد، زیرا متخصصان سئو هستند که می توانند جهش های کیفی را برای سایت شما به دست آورند. شما می توانید از خدمات SEO از Fiverr، بزرگترین بازار خدمات خرد استفاده کنید.

با تحقیق در مورد ارزیابی خدمات و کیفیت کار ارائه شده و یا از طریق نظرات مشتریان قبلی که قبلاً از خدمات سئو استفاده می کردند و تجربه مثبتی داشتند و نتایج مطلوبی را بدست آوردند ، می توانید خدمات مناسب را انتخاب کنید. در صورت نیاز به تنظیم بسیاری از موارد و ممیزی استانداردهای سئو در صفحات وب سایت خود ، می توانید یک متخصص مستقل سئو استخدام کنید.

این لیست بهترین انتخاب های ساده ما بود که می تواند موتورهای جستجوی سایت شما را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد. اگر سایت شما هنوز محبوبیت کافی کسب نکرده و به اولین نتایج جستجو در Google نرسیده است، باید سریع شروع به حرکت کنید ، اصلاً دریغ نکنید ، این خیلی پیچیده نیست ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که کمی وقت و زمان بگذارید از تلاش و منابعی که در توسعه SEO سایت خود دارید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۱۸
مریم رحیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی