ناپ کامرس

فروشگاه ساز ناپ کامرس فارسی

فروشگاه ساز ناپ کامرس فارسی

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ناپ کامرس یک پلتفرم یکپارچه قابل اعتماد برای راه اندازی موفق فروش اینترنتی به همراه ماژول ها و قابلیت های یک فروشگاه آنلاین حرفه ای

در هر زمینه ای که فعال باشید و هر نوع محصولی را بفروشید، شکی نیست که شما رقبای زیادی دارید، صاحبان فروشگاه های آنلاین که به دنبال افزایش فروش و جذب خریداران بیشتر هستند. در این فضای رقابتی، شما باید تلاش بیشتری کنید تا خود را از آنها متمایز کنید و از آنها بهتر عمل کنید. بنابراین، ما 8 ترفند و تاکتیک هوشمند را گردآوری کرده ایم که می توانید برای افزایش فروش فروشگاه آنلاین خود استفاده کنید.


1. فروش متقابل

آیا تا به حال به یک صفحه محصول در یک فروشگاه آنلاین رفته اید و قسمت "شما همچنین می خواهید بخرید ..." را دیده اید؟ به این نوع فروش فروش متقابل می گویند. ثابت شده است که تکنیک های فروش متقابل و فروش جایگزین در تجارت الکترونیکی مثر است و به ندرت می توان فروشگاه اینترنتی پیدا کرد که از آنها استفاده نکند.

در فروش متقابل، شما سعی می کنید خریدار را ترغیب کنید که کالاهای مکمل کالایی را که می خواهد بخرد خریداری کند، به عنوان مثال، اگر می خواهد رایانه بخرد، می توان او را ترغیب به خرید دوربین رایانه ، چاپگر و سایر موارد اضافی مکمل کرد. . در فروش جایگزین، شما سعی می کنید او را متقاعد کنید که کالاهای گران قیمت یا بیشتر از محصولات اصلی را که برای آنها آمده خریداری کند. به عنوان مثال، اگر او می خواهد ماشین ظرفشویی بخرد ، می توانید او را متقاعد کنید که مجموعه کاملی از وسایل آشپزخانه مانند اجاق گاز ، وسایل آشپزی و ... را بخرد.

افزایش فروش اینترنتی

2. تشخیص محصولات نادر و پرفروش

یک پدیده روانشناختی به نام FOMO وجود دارد، اضطراب این است که ممکن است فرصتی را از دست بدهید، زیرا موارد نادر به طور کلی مطلوب هستند. این فناوری فقط به تجارت الکترونیکی محدود نمی شود، بلکه در زمینه تجارت الکترونیکی، فروشگاه های الکترونیکی با برانگیختن این میزان محصولات در فروش برای فروش با استفاده از این احساس در میان مشتریان سعی در بهره برداری از آن دارند تا فروش را افزایش دهند، و ممکن است سهام آنها هر لحظه به پایان برسد.

همچنین، اصولی به نام اصل پارتو وجود دارد که بیان می کند 80٪ نتایج از 20٪ تلاش حاصل می شود. این بدان معناست که 80٪ سود شما از 20٪ محصولات پرفروش شما حاصل خواهد شد ، زیرا افراد به طور خودکار به کالاهایی که تقاضای زیادی دارند تمایل دارند و این خود اثبات کیفیت آنها است. بنابراین، سعی کنید بر روی محصولات پرفروش تمرکز کنید، آنها را در صفحه اصلی ، صفحه اصلی و حساب های اجتماعی خود نشان دهید.
3. پدیده شرک

یک پدیده روانشناختی مشاهده شده است که توسط محققان بازاریابی به عنوان اثر طعمه شناخته شده است، که در آن نظرات خریداران در مورد معامله بین خرید دو محصول هنگامی که گزینه سوم ارائه می شود که خوب و کمتر از آن نیست ، تغییر می کند. دو گزینه دیگر از همه لحاظ ، با قیمتی نزدیک به آنها. در این حالت خریداران تمایل به خرید محصولات بهتر دارند.

در ویدئوی زیر، یک آزمایش خوب در مورد استفاده از این اثر در سینماها. این آزمایش با هدف تأثیرگذاری بر خریداران برای خرید یک جعبه پاپ کورن در ابعاد بزرگ به قیمت 7 دلار ، که در ابتدا توسط همه پاسخ دهندگان به نفع جعبه کوچکتر رد شد ، فقط 3 دلار هزینه دارد اما موضوع تغییر کرده است. پس از ورود به گزینه سوم کاملاً واضح است.

فروش انلاین

4. رها کردن سبد خرید را کاهش دهید

یک آمار تجارت الکترونیکی نشان می دهد که 4 تریلیون دلار خریداران خرید خود را رها می کنند که دو سوم آن می تواند سود آن فروشگاه های آنلاین باشد. این آمار حیرت انگیز است و میزان فرصت های از دست رفته در فروشگاه های آنلاین را نشان می دهد. به خصوص که کنار گذاشتن خرید پس از آن رخ می دهد که خریدار کالای مورد علاقه خود را انتخاب کرده و به سبد خرید اضافه می کند ، اما به یک دلیل یا دلیل دیگر خرید را پس می گیرد. فروشگاه های آنلاین سعی می کنند این مشکل را برطرف کنند و خریداران را به انجام خرید خود ترغیب می کنند. روش های زیادی وجود دارد که این فروشگاه های آنلاین از جمله:

    تسهیل مراحل پرداخت

روش های پرداخت باید حداکثر ساده شود ، برخی از فروشگاه های آنلاین قبل از خرید، خریدار را ملزم به ثبت نام در سایت می کنند و برخی دیگر او را ملزم به پر کردن تعداد زیادی قسمت غیر ضروری می کنند. به یاد داشته باشید که هرچه خریدار قدم های بیشتری برمی دارد ، احتمال ترک آنها بدون اتمام خرید بیشتر است. بنابراین شما باید به داده های اساسی پایبند باشید و روند پرداخت را تا حد ممکن ساده کنید.

    تجربه کاربر را افزایش دهید

برخی از فروشگاه های آنلاین سعی می کنند همه حواس پرتی ها را از صفحه مناقصه از جمله منوهای مرور حذف کنند. اگر خریدار وارد صفحه پرداخت شود ، خارج شدن از صفحه برای او مشکل خواهد بود زیرا فقط دکمه پرداخت را پیدا کرده و خرید را کامل می کند. این روش ممکن است برای همه مناسب نباشد، زیرا می تواند تجربه کاربر را تحت تأثیر منفی قرار دهد. یکی از ارکان اصلی یک تجربه کاربری آسان ، سهولت پیمایش سایت است.

فروش اینترنتی


5. نامه های پس از خرید

یکی از اشتباهاتی که بسیاری از دارندگان فروشگاه های اینترنتی مرتکب می شوند ، اعتقاد آنها به این است که با اتمام خرید و دریافت پول خود ، رابطه آنها با خریدار به پایان می رسد و این یک اشتباه است. زیرا مشتریان قبلی 60-70٪ احتمال خرید مجدد از شما را دارند ، در حالی که مشتری جدید فقط 5- 5-٪ احتمال خرید از شما را دارد.

با ارسال نامه های الکترونیکی پس از خرید، باید از خریداران فعلی مراقبت ویژه ای شود و از آنها با اطلاعات دقیق در مورد خرید، کالاهایی که خریداری کرده اند ، روش های حمل و نقل و زمان ورود محصول تشکر می کنند. همچنین می توانید به آنها کوپن و کوپن تخفیف بدهید تا آنها را تشویق کنید که دوباره برگردند و وفاداری خود را به شما افزایش دهند و آنها را تشویق کنید که بر روی کالاهایی که خریداری کرده اند نظرات و امتیازات را اضافه کنند، این خریداران دیگر را ترغیب به خرید می کند.

6. هدایا و کوپن های موقت

یکی از بهترین راه ها برای کسب وفاداری مشتری و خریدار وفادار و دائمی آنها این است که به آنها احساس کنید فقط منبع پول نیستند بلکه بخشی از تجارت و روابط شخصی شما با آنها هستند. برخی از فروشگاه های آنلاین به عنوان یک حرکت خوب ، در روز تولد برای مشتری های خود تخفیف ارسال می کنند و اگرچه این یک مرحله ساده است ، اما برای مشتریان معنی زیادی دارد.

برخی از فروشگاه های آنلاین کوپن های موقت نیز ایجاد می کنند که اعتبار محدودی دارند ، یا از نظر مدت اعتبار یا تعداد خریدارانی که می توانند از آنها بهره مند شوند. کوپن های موقتی ترس از دست رفتن را برانگیخته و خریداران را به خرج کردن ترغیب می کنند. برخی مطالعات نشان داده است که خریداران با کوپن حدود 25٪ بیشتر از خریداران عادی هزینه می کنند.

افزایش شدید فروش انلاین

7. سیاست بازپرداخت

یکی از مواردی که باعث تردید مردم در خرید می شود ترس آنها از این است که محصول مطابق انتظارات آنها نباشد. و این احساس در زمینه تجارت الکترونیکی افزایش می یابد ، زیرا برخلاف فروشگاه های معمولی که به خریدار امکان دیدن و لمس محصول را می دهند و احتمالاً قبل از خرید از آن استفاده می کنند، خریدار نمی تواند محصول را در فروشگاه های الکترونیکی امتحان کند.

تنها اطلاعاتی که خریدار دارد یک تصویر یا چند عکس از محصول و شرح چندین خط است. بنابراین، صاحبان فروشگاه های اینترنتی باید امکان بازگشت وجه را در صورت عدم پسند کالا یا عدم پاسخگویی به مشخصات توافق شده در مدت زمان مشخص، به خریداران ارائه دهند. این استراتژی موانع روانی خریداران را برطرف می کند و خطر هدر رفتن پول را کاهش می دهد و این امر منجر به افزایش فروش می شود.

البته لیست قبلی جامع و کامل نیست، روشهای زیادی در دنیای تجارت الکترونیکی وجود دارد که می تواند برای افزایش فروش و تشویق مشتریان به خرید مورد استفاده قرار گیرد. اگر برای پیکربندی و پیکربندی فروشگاه آنلاین خود به ترفندها یا پشتیبانی بیشتری نیاز دارید، می توانید از خدمات تجارت الکترونیکی ارائه شده توسط متخصصان در خمست استفاده کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۱۵
مریم رحیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی