ناپ کامرس

فروشگاه ساز ناپ کامرس فارسی

فروشگاه ساز ناپ کامرس فارسی

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ناپ کامرس یک پلتفرم یکپارچه قابل اعتماد برای راه اندازی موفق فروش اینترنتی به همراه ماژول ها و قابلیت های یک فروشگاه آنلاین حرفه ای

چگونه یک فروشگاه آنلاین حرفه ای ایجاد کنیم؟

دوشنبه, ۱۴ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۰۱ ب.ظ

بازار تجارت الکترونیکی این روزها به شدت در حال رشد است، به ویژه با افزایش مشتریانی که مشتاق خرید آنلاین هستند و ایده ایجاد فروشگاه آنلاین برای سرمایه گذاران و کارآفرینان جذاب شده است.

گزارش های بازار در مورد تجارت الکترونیکی اخیراً هم از نظر رشد و هم از نظر چشم اندازهای آینده بسیار مثبت بوده است. این امر بسیاری از جوانان و کارآفرینان را ترغیب کرد تا بخشی از پول خود را در ایجاد یک فروشگاه آنلاین سرمایه گذاری کنند، به ویژه پس از ظهور شرکت های طراحی فروشگاه آنلاین با کمترین هزینه های ممکن. شما نیز می توانید سایتی برای خرید و فروش با کمترین هزینه ممکن از طریق سبد ایجاد کنید زیرا این روش ایده آل برای درآمدزایی اضافی است.

در این مقاله، ما گام به گام شما را در مورد چگونگی ایجاد یک فروشگاه آنلاین حرفه ای راهنمایی خواهیم کرد که می توانید برای فروش محصولات خود استفاده کنید.

 شما لازم نیست که یک متخصص فنی باشید. ما به شما کمک می کنیم تا از طریق مجموعه ای از مراحل ساده و روان، یک فروشگاه اینترنتی ایجاد کنید تا محصولات خود را بدون نوشتن یک کد، بفروشید.

برای کمک به شما در دنبال کردن راحت این راهنما، آن را به 7 بخش مختلف تقسیم کرده ایم:

1- فروشگاه آنلاین چیست؟

2- یک طرح تجاری فروشگاه آنلاین متجر

3- مراحل ایجاد فروشگاه اینترنتی

4- یک فروشگاه آنلاین حرفه ای بصورت رایگان طراحی کنید

5- مراحل بازاریابی فروشگاه آنلاین خود

6- نحوه فعال سازی بهترین درگاه های پرداخت در فروشگاه خود

7- چگونه بهترین شرکت های حمل و نقل را برای فروشگاه خود انتخاب کنیم

فروشگاه آنلاین چیست؟

فروشگاه آنلاین چیست؟

در زبان انگلیسی به عنوان فروشگاه آنلاین یا وب سایت تجارت الکترونیکی شناخته شده است، که بخشی جدایی ناپذیر از عملیات بازاریابی آنلاین است، سایتی برای نمایش خدمات یا محصولات در اینترنت به صورت پویا و تعاملی است.

مردم می توانند محصولات را مشاهده کرده و از طریق تصاویر جذاب و توضیحات دقیق با جزئیات آنها آشنا شوند. به منظور ترغیب مصرف کنندگان به خرید آنها. این فروشگاه همچنین شرکت های حمل و نقل را مکلف می کند تا خریدها را به مشتری تحویل دهند.

ایجاد یک فروشگاه آنلاین حرفه ای برای تجارت خود دیگر یک چیز لوکس نیست، بلکه یک روش موثر برای بهبود فروش و افزایش درآمد آن است.

ویژگی های فروشگاه آنلاین برای مشتری

ویژگی های فروشگاه آنلاین برای مشتری

1- او می تواند هر چیزی را که به ذهنش خطور می کند هنگام نشستن روی مبل در خانه بخرد. مشتری وارد فروشگاه آنلاین می شود، در بخشهای مختلف آن گشت می زند، کالای مناسبی را برای خود انتخاب می کند، آن را در سبد می گذارد و سپس خرید را انجام می دهد، همه اینها در عرض چند دقیقه است

2- به او کمک می کند تا پیشنهادات و بهترین قیمت ها را به راحتی کشف کند. مشتری با بیش از یک فروشگاه یا سیستم عامل معامله می کند بدون اینکه از محل خود حرکت کند تا بهترین قیمت ها و بهترین مکان ها را پیدا کند. اکنون حتی سایت هایی وجود دارند که ایده اصلی آنها نمایش قیمت یک محصول از چندین فروشگاه الکترونیکی است

3- به وی این فرصت را می دهد تا قبل از اتمام خرید، گزینه های مختلف درون چندین فروشگاه را بررسی کند

4- گزینه های مختلفی برای پرداخت به وی ارائه می دهد که تضمین شده، ایمن و آسان است

5- ارزیابی مشتریان قبلی از هر کالایی را قبل از خرید به او نشان می دهد

6- روند جستجو و خرید محصولات خاص را تسهیل می کند.

آماری درباره تجارت الکترونیکی

انتظار می رود فروش تجارت الکترونیکی 17.5 درصد از فروش خرده فروشی در سراسر جهان را تا سال 2021 تشکیل دهد. همچنین انتظار می رود درآمد سالانه 7.1 درصد از رشد سالانه (2020-2024) را نشان دهد، در نتیجه انتظار می رود 8.290 میلیون دلار آمریکا تا سال 2024

 آیا هنوز در ورود به دنیای تجارت الکترونیکی مردد هستید ؟!

من می دانم که افراد زیادی هستند که ایده های خوبی در مورد ایجاد یک فروشگاه آنلاین و ورود به حوزه تجارت الکترونیکی دارند، اما در اجرای آنها کوتاهی می کنند، زیرا آنها نمی دانند چگونه یک وب سایت مناسب برای خرید و فروش بسازند.

"دانستن آنچه می خواهید به صورت آنلاین بفروشید یک چیز است، و دانستن چگونگی موفقیت انجام آن کاملاً چیز دیگری است."

طرح تجاری فروشگاه آنلاین

ویژگی های فروشگاه آنلاین برای مشتری

با پیشرفت حوادث در سراسر جهان، تغییر الگوها و رفتارهای مصرف کنندگان، و تمایل شدید آنها به خرید آنلاین، به ویژه پس از همه گیری کرونا. پس از ظهور نظریه ها و گرایش های مدرن در تجارت و بازاریابی ، تلاش برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین خصوصی برای بسیاری از کارآفرینان و جوانان که می خواهند از مشاغل خسته کننده و محدود خود خلاص شوند و به سمت بهترین سرمایه گذاری حرکت کنند، به یک خواسته فوری تبدیل شده است. وقت، پول و ایده ها

اما قبل از اینکه شما گام عملیاتی را بردارید، چند مرحله وجود دارد که باید در ابتدا فکر کنید. ارزش این را دارد که زمانی را در نظر بگیرید و به یک طرح تجاری فکر کنید. در این بخش عناصر اساسی یک طرح تجاری تجارت الکترونیکی را پوشش خواهیم داد.

نحوه ایجاد یک طرح تجاری برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین حرفه ای

در ابتدای مراحل برنامه ریزی، بهتر است یک چارچوب برای فروشگاه خود تهیه کنید. این مدل کسب و کار با ایجاد هر بخش ادامه خواهد یافت، بنابراین در اولین تلاش برای یک برنامه کامل و کامل تلاش نکنید. با مراحل خاصی در طول مسیر، برنامه را تنظیم می کنید.

روش های زیادی برای فروش آنلاین محصولات و مدل های مختلف تجاری نیز وجود دارد. مدل تجاری دقیق شما و تیمتان با توجه به منابع ، مهارت ها و علایق شما بیشترین حس را خواهد داشت.

برای ایجاد بهترین طرح تجاری برای فروشگاه خود ، باید موارد زیر را تعیین کنید:

1. بررسی اجمالی:

این بخش شامل اطلاعات دقیق در مورد تجارت شما ، شامل برخی از ویژگی ها مانند:

    نام برند (فروشگاه شما) و نام موسس و شرکا

    پیوند فروشگاه (دامنه): این URL است. باید کوتاه ، ساده و مشخص باشد ، ترجیحاً بیانگر ماهیت فروشگاه شما باشد و حاوی اعداد نباشد.

    پیام: عبارتی کوتاه که نشان می دهد ایده شما تا چه اندازه روشن است.

    اهداف: دلایل وجود تجارت شما.

    چشم انداز: اهدافی که می خواهید در بلند مدت به آنها برسید ، باید واقع بینانه و بلند پروازانه باشند تا انگیزه ایجاد کنند.

2- تحلیل بازار:

همه چیز در مورد بازار هدف ، اندازه آن ، ماهیت مخاطب هدف و ویژگی های آن.

3- محصولات و خدمات:

آنچه شما می فروشید و مهمترین ویژگیهای محصولات یا خدمات شما ، ترجیح داده می شود تجزیه و تحلیل دقیق انجام شود که شامل موارد زیر باشد:

- نقطه مقاومت

نقاط ضعف.

فرصت ها.

تهدیدها / چالش ها

مزیت رقابتی فروشگاه و محصولات شما نسبت به بقیه بازار.

4- طرح بازاریابی:

چگونه قصد دارید افراد را به فروشگاه خود معرفی کنید ، مراحلی را که دنبال خواهید کرد ، چه کانال های بازاریابی است که به آنها اعتماد خواهید کرد ، تبلیغات ... و غیره. (مراحل ساخت یک برنامه بازاریابی برای فروشگاه آنلاین خود را بیاموزید).

5- برنامه قیمت گذاری:

برای قیمت گذاری محصولات خود به چه طرحی اعتماد خواهید کرد؟

این راهنما به شما کمک می کند با استفاده از ابزارها و استراتژی های حرفه ای قیمت گذاری ، محصولات را قیمت گذاری کنید.

6- عملیات و اجرای:

مراحلی که از آزمایش کیفیت محصول تا تحویل آن به مشتری و به دست آوردن ارزیابی ها برداشته خواهد شد.

7- برنامه مالی:

مهم است که نگاهی به پیش بینی مالی فعلی خود بیندازید. این بخش شامل سه صورت مالی اصلی است: صورت سود ، ترازنامه و بازده سرمایه گذاری.

اکنون الگوی ایجاد برنامه تجاری فروشگاه آنلاین خود را که توسط بستر سبد ارائه شده است ، به صورت رایگان بارگیری کنید

نحوه نوشتن برنامه ایجاد فروشگاه آنلاین با این الگوی رایگان:

برخی از دستورالعملهای مهم به غیر از مشاوره در این الگوی رایگان طرح تجاری وجود دارد. که به شما کمک می کند تا با حداقل حواس پرتی ، یک برنامه موثر و کامل بنویسید:

        مخاطبان خود را بشناسید: خواه این طرح تجاری را برای خود می نویسید تا ایده های روشنی در مورد فروشگاه خود بدست آورید یا آن را برای سرمایه گذاران ارسال می کنید ، مطمئن شوید که مخاطبان خود را به خوبی می شناسید و تا آنجا که ممکن است آن را مطالعه کنید.

        اهداف خود را بشناسید: درک اهداف برنامه شما می تواند به شما کمک کند تا زمینه مناسب رشد و توسعه را برای کسب و کار خود تعیین کنید.

        مرحله به مرحله آن را انجام دهید: تعداد خطوط پیوست شده به فرم را برای خود ایجاد نکنید. می توانید آن را متناسب با نیاز خود گسترش یا کاهش دهید و همچنین خود را ملزم به پر کردن آن به همان ترتیب نکنید، تغییرات برای کمک به شما و تیم شما در استفاده از آن.

مراحل ایجاد یک فروشگاه آنلاین

برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین حرفه ای، باید به هر مرحله که قدم می گذارید توجه کافی داشته باشید. برای اطمینان از اینکه سایت خریدی دارید که می تواند مشتری ها را به خود جلب کند و محصولات شما را بفروشد، طی این مراحل مراحل اساسی و زیرمجموعه ای را طی خواهید کرد.

مراحل اساسی را که هنگام ایجاد یک فروشگاه آنلاین طی می کنید ، طی می کنید

1- مرحله آماده سازی: در این مرحله خود را برای فعالیت و نوع فروشگاه آماده می کنید.

2- مرحله پیاده سازی: در مورد چگونگی ایجاد فروشگاه آنلاین ، تهیه کامل آن و سپس نمایش محصولات خود در آنجا است

3- مرحله آزمایش: پس از راه اندازی و راه اندازی ، شما باید هر صفحه و استراتژی را که در فروشگاه خود کار می کنید آزمایش کنید تا اطمینان حاصل کنید که تجارت شما به طور مداوم در حال توسعه است.

در قسمت بعدی مقاله، سعی خواهیم کرد که برخی از این مراحل را با بیشترین جزئیات ممکن پوشش دهیم، و برخی دیگر را به مقالات ویژه اختصاص خواهیم داد، که پس از خواندن این مقاله می توانید به آنها مراجعه کنید.

آماده شدن برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین حرفه ای

مطمئناً در این مرحله شما یکی از دو نفر هستید:

     شما به عنوان یک تاجر کار می کنید و قبلاً یک تجارت آفلاین دارید.

     اولین قدم خود را به دنیای تجارت الکترونیکی بردارید.

در آخر لازم به ذکر است که برای طراحی فروشگاه اینترنتی خود می توانید از طریق این سایت فروشگاه خود را سفارش دهید.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۱۴
مریم رحیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی